وبلاگ همه چیز دون
ترفند های کامپیوتر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید

چی بگم آخه؟؟

افسران - چی بگم آخه؟؟

موضوعات مرتبط: تصاوير ، ،
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]

 

 

 

برای دیدن تصاویر خیلی جالب از کیس ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: تصاوير ، ،
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]

در این پست مجموعه ۹۲ عکس و طرح گرافیکی با موضوع امام علی علیه اسلام و شهادت ایشان را برای شما آماده دانلود کرده ایم که شامل زیباترین والپیپرها، عکس ها و تایپوگرافی های نام اما علی علیه اسلام می باشد. این مجموعه تصاویر با موضوع اما علی (ع) دارای کیفیت های نسبتا مناسبی هستند و علاوه بر وجود والپیپرهای متعدد، می تواند منابعی برای الهام طراحان و گرافیست ها باشد. با استفاده از نمونه های تایپوگرافی این تصاویر مذهبی می توانید خوشنویسی های زیبایی را نیز خلق کنید. این تصاویر برای استفاده در پس زمینه طرح های بنر و پوستر با موضوع امم علی علیه اسلام نیز بسیار کاربردی می باشند. 

imam دانلود طرح های پوستر و تصاویر گرافیکی شهادت امام علی علیه السلام

 


موضوعات مرتبط: تصاوير ، ،
برچسب‌ها: دانلود طرح های پوستر و تصاویر امام علی علیه السلام,
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله):

 

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)فرمودند:

 

اَلْقَبْرُ یُنادِی کُلُّ یَوْمٍ بِخَمْسَ کَلَماتٌ


قبر در هر روز پنج کلمه را فریاد میزند. :
 

اَنا بَیْتُ الْوَحْدَه فَاحْمِلوا اِلیَّ اَنیساً


من خانه تنهاییم پس با خود انیس و مونسی به سوی من آورید(تلاوت قرآن)


موضوعات مرتبط: مذهبی، ،
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]

برداشتن محدودیت راست کلیک در صفحات

Web

 

حتما با وبلاگهایی رو به رو شده اید که راست کلیک را ممنوع کردند و به جای آن یک پیغام ظاهر میشود اگر در این صفحات احتیاج ضروری به راست کلیک داریدبه روش زیر عمل کنید

ابتدا با کلید موس راست کلیک کنید و بدون آنکه انگشت خود را از روی موس بردارید کلید ESC را فشار دهید تا پنجره پیغام بسته شود. سپس انگشت خود را از روی موس بردارید خواهید دید که منوی راست کلیک ظاهر میشود

البته بعضی از وبلاگ نویس ها زرنگ تر از این حرفها هستند واین عمل در وبلاگ آن ها فایده ای ندارند


 


موضوعات مرتبط: آموزشي، ،
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]

Username: TRIAL-73427566

 Password: u68fvbnkf2

 

Username: TRIAL-73427583

 Password: u86b2ctdms

 

 

 

 

برای دریافت ادامه کدها به ادامه مطلب رجوع کنید...


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]

فونت فارسی شکاری، یکی از زیباترین فونت های دست نویس فارسی می باشد که در این پست برای شما آماده دانلود کرده ایم. این فونت با طراحی بی نظیر خود همانند یک نوشته دست نویس توسط خودکار می باشد که از آن می توانید با استایل های مختلف روی طرح های گرافیکی به خوبی استفاده کنید. این فونت برای طراحی تبلیغات، بنرهای گرافیکی و پوسترها بسیار کارآمد می باشد. طراحان می توانند از این فونت به خوبی برای نمونه های گرافیکی خود استفاده کنند.

shekari font دانلود فونت فارسی زیبای شکاری B Shekari Farsi Font

 


موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
برچسب‌ها: دانلود فونت فارسی زیبای,
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]

 

 

بسیاری از مردم، با انتخاب یک پسورد ضعیف و قابل حدس خود را در معرض خطر کلاهبرداری و سرقت هویت قرار می‌دهند.

 

 

 

 

 
 
پسورد-اینترنت
 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

انتخاب واژه “password”‌ به عنوان رمز عبور آنلاین خود اصلا ایده مناسبی نیست.

 

 

 


موضوعات مرتبط: آموزشي، ،
برچسب‌ها: بدترین رمزهای عبور ,
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]
 

شبکه های حسگر بی سیم فناوری نوظهوری است که به موضوعی مهم در امر تحقیقات بدل گشته است و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما در آینده خواهد بود. دامنه‌ ی کاربرد وسیع شبکه ‌های حسگر بی‌سیم موضوعات مهمی را از جمله امنیت ملی، نظامی، خدمات درمانی، نظارت محیط و بسیاری موضوعات دیگر را در بر می گیرد. با توجه به گستردگی حوزه کاربرد این گونه شبکه‌ ها، محققان بسیاری به تحقیق در این زمینه علاقمند شده اند.

 


 

شبکه حسگر بی‌سیم(1)

 

شبکه حسگر بی‌سیم (Wireless Sensor Network/ WSN) به یک شبکه بی سیم از حسگرهای خودراهبر گفته می‌شود که با فاصله پخش شده اند و برای اندازه گیری گروهی برخی از کمیت‌های فیزیکی یا شرایط محیطی مانند دما، صدا، لرزش، فشار، حرکت یا آلاینده ها، در مکانهای مختلف یک محدوده کاربرد دارد.

 

ویژگی های شبکه حسگر بی‌سیم

معرفی شبکه‌های بی‌سیم حسگر WSN پیشرفت‌های اخیر در زمینه الکترونیک و مخابرات بی‌سیم توانایی طراحی و ساخت حسگرهایی را با توان مصرفی پایین، اندازه کوچک، قیمت مناسب و کاربری‌های گوناگون داده است. این حسگرهای کوچک که توانایی انجام اعمالی چون دریافت اطلاعات مختلف محیطی (بر اساس نوع حسگر، پردازش و ارسال آن اطلاعات را دارند، موجب پیدایش ایده‌ای برای ایجاد و گسترش شبکه‌های موسوم به شبکه‌های بی‌سیم حسگر WSN شده‌اند. یک شبکه حسگر متشکل از تعداد زیادی گره‌های حسگر ارزان و ضعیف است که با هدف احساس رویدادهای اتفاق افتاده در محیط تحت نظارت  بر پا می گردد و در یک محیط به طور گسترده پخش شده و به جمع‌آوری اطلاعات از محیط می‌پردازند. هر واحد گره حسگر مجهز به سخت افزار احساس، فرستنده، پردازشگر، حافظه و باتری می باشد. لزوماً مکان قرار گرفتن گره‌های حسگری، از ‌قبل‌تعیین‌شده و مشخص نیست. چنین خصوصیتی این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانیم آنها را در مکان‌های خطرناک و یا غیرقابل دسترس رها کنیم از طرف دیگر این بدان معنی است که پروتکل‌ها و الگوریتم‌های شبکه‌های حسگری باید دارای توانایی‌های خودسازماندهی باشند.

شبکه حسگر بی‌سیم (Wireless Sensor Network/ WSN) به یک شبکه بی سیم از حسگرهای خودراهبر گفته می‌شود که با فاصله پخش شده اند و برای اندازه گیری گروهی برخی از کمیت‌های فیزیکی یا شرایط محیطی مانند دما، صدا، لرزش، فشار، حرکت یا آلاینده ها، در مکانهای مختلف یک محدوده کاربرد دارد

پس از استقرار، این شبکه به جمع آوری اطلاعات از منطقه مورد نظر پرداخته و اطلاعات را به گره های دروازه ارسال داشته تا توسط این واسط به کاربر نهایی برسد. به این ترتیب شبکه حسگر بی‌سیم اطلاعات و درک بهتری از منطقه مورد دیده‌ بانی را به کاربر خواهد داد. قدرت منحصر به فرد شبکه حسگر بی سیم در توانایی استقرار تعداد زیادی از گره ها ی حسگر کوچک نهفته است که می توانند پیکربندی خود را به عنوان یک شبکه انجام دهند. خصوصیت این شبکه این است که در مقایسه با شبکههای بی‌سیم رایج، در صورت نیاز به سادگی قابلیت پذیرش گره های حسگر جدید را بدون هیچگونه دوباره کاری و یا پیکربندی پیچیده، دارا  می باشد.

شبکه حسگر بی‌سیم(1)

 

دیگر خصوصیت‌های منحصر به فرد شبکه‌های حسگری، توانایی همکاری و هماهنگی بین گره‌های حسگری است. هر گره حسگر روی برد خود دارای یک پردازشگر است و به جای فرستادن تمامی اطلاعات خام به مرکز یا به گره‌ای که مسئول پردازش و نتیجه‌گیری اطلاعات است، ابتدا خود یک سری پردازش‌های اولیه و ساده را روی اطلاعاتی که به دست آورده است، انجام می‌دهد و سپس داده‌های نیمه پردازش شده را ارسال می‌کند.

با اینکه هر حسگر به تنهایی توانایی ناچیزی دارد، ترکیب صدها حسگر کوچک امکانات جدیدی را عرضه می‌کند. ‌در واقع قدرت شبکه‌های بی‌سیم حسگر در توانایی به‌کارگیری تعداد زیادی گره کوچک است که خود قادرند سرهم و سازماندهی شوند و در موارد متعددی چون مسیریابی هم‌زمان، نظارت بر شرایط محیطی، نظارت بر سلامت ساختارها یا تجهیزات یک سیستم به کار گرفته شوند.

شبکه‌های حسگر با انگیزه استفاده در کاربردهای نظامی مانند نظارت بر میدان جنگ، توسعه پیدا کرد. اما امروزه شبکه‌های حسگر بی سیم در صنعت و بسیاری از مقاصد غیر نظامی استفاده می‌شوند، از جمله نظارت و کنترل فرآیندهای صنعتی، نظارت بر سلامت دستگاهها، نظارت بر محیط و یا خانه، کاربردهای مراقبت از سلامتی، خانه‌های هوشمند و کنترل ترافیک.

 


 

 


موضوعات مرتبط: آموزشي، ،
برچسب‌ها: رایانه, اینترنت,
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ مهدی عباسی ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 11 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خود خوش آمدید فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
آرشيو مطالب
تير 1392
ارديبهشت 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 مرداد 1391 اسفند 1390
لینک های مفید
امکانات وب


onLoad and onUnload Example